الگوریتم رتبه بندی دوستانه موبایل
نوشته شده توسط : پایا

بینگ آنها معرفی نسخه خود را از سیگنال های تلفن همراه رتبه دوستانه را در ماه آینده اعلام کرد. با آن، بینگ توضیح داد که چگونه آنها اگر صفحه وب موبایل زیست تعیین زمانی که آنها برچسب دوستانه موبایل به سایت خود اضافه کنید و چه ابزار آنها را برای کمک به مدیران سایت اطمینان از سایت های خود را دوستانه موبایل هستند.

بر خلاف گوگل، بینگ تاریخ برای زمانی که راه اندازی تلفن همراه الگوریتم های دوستانه را مشخص است. در عوض، بینگ کندتر گرفتن یک رویکرد به آن، به منظور اطمینان به دریافت پیشنهادات و انتقادات وب مستر طول مسیر است. بینگ تیم به من گفت که این به منظور ارتباط بهتر تغییرات بیش از زمان قبل از آن اتفاق می افتد برای کاهش اضطراب بالقوه با این تغییر انجام می دهند.

بینگ تغییر در فضای تلفن همراه در سال گذشته دیده می شود و تلاش های خود را بیش از آن زمان در ساختمان از عوامل موبایل دوستانه برای بینگ جستجو تلفن همراه متمرکز شده است.
بینگ موبایل برچسب دوستانه

ماه گذشته، ما کشف تست نمایش برچسب دوستانه موبایل بینگ در نتایج جستجوی تلفن همراه بینگ بینگ. بینگ گفت: آنها "نظرات خوبی" پس از تست این برچسب جدید را دیده اند و بر این اساس آنها کردن برچسب گسترده تر به جستجوگران تلفن همراه خواهد شد نورد.

عکس از چه نظر می رسد در نتیجه تلفن همراه است:

شما می توانید اگر شما سایت موبایل برچسب دوستانه در نتایج بینگ که بینگ سایت خود را به رسمیت می شناسد به عنوان دوستانه موبایل و بهره مند نشان می دهد که زمانی که بینگ کردن این بروز رسانی جدید الگوریتمی هل پیش می رود.
بینگ الگوریتم دوستانه موبایل

به نظر می رسد الگوریتم جدید کار زیادی مانند بروز رسانی گوگل موبایل دوستانه که در 21 آوریل سال 2015 راه اندازی شد. اما زمانی که الگوریتم خود را زنده بر خلاف گوگل، بینگ هنوز تاریخ قرار خواهد داد. آنها می خواهند به مدیران سایت هم به مصرف این خبر همچنین موبایل بینگ برچسب دوستانه و توصیه های قبلی خود را اطراف تکنیک های تلفن همراه رتبه دوستانه از سال گذشته.

بینگ گفت: ربط همیشه موبایل دوستانه مغلوب ساختن پیشی جستن خواهد شد. بنابراین حتی سایت های که نه موبایل دوستانه اما بیشتر مربوط به پرس و جو می تواند و خواهد شد به احتمال زیاد هنوز هم رتبه خوبی و بهتر از همراه غیر دوستانه وب سایت. این است زیرا آنها به دنبال به حق "تعادل" بین کاربر و ربط نتایج جستجو دوستانه.

بینگ دوباره تاریخ برای راه اندازی ارائه نکرده است، آنها نیز هستند downplaying تاثیر این است که در نتیجه تلفن همراه داشته باشد. بدیهی است که نه این به نوبه خود به دیوانگی رسانه Mobilegeddon می خواهند. بینگ را مشترک است چند صفحه در صفحه اول خود را دوستانه در حال حاضر تلفن همراه و یا تاثیرات احتمالی این ممکن است. اما آنها می بود به من بگویید که آنها تاریخ این را قبل از نورد کردن الگوریتم جدید زندگی می کنند به اشتراک بگذارید.

الگوریتم دوستانه موبایل بینگ خواهد شد زمان واقعی هنگامی که شما دوستانه موبایل به محض این که بینگ می خزد نسخه جدید موبایل دوستانه صفحه – پس از الگوریتم رتبه بندی بهره مند شوند.
ابزار وب مستر بینگ ابزار دوستانه موبایل

بینگ همچنین ابزار جدید بعد از این تابستان برای مدیران سایت برای سایت های خود را راه اندازی است. این ابزار کمک خواهد کرد که "وب مسترها برای تجزیه و تحلیل صفحات وب ما طبقه بندی تلفن همراه دوستی و کمک به آنها درک نتایج با استفاده از." مانند گوگل موبایل دوستانه ابزار تست با پاسخ آری یا نه به ارائه اگر سایت خود را دوستانه موبایل و سپس پیشنهادات در مورد چگونه شما اگر سایت زیست موبایل پاسخ ابزار احتمال زیادی کار ندارد.

نتیجه ابزار باید مطابقت آنچه در بینگ نتایج موبایل با موبایل برچسب دوستانه می بینید. با بینگ، شما هستند دوستانه یا موبایل یا شما نیست، فقط مانند گوگل است، در حال حاضر هیچ سطح درجه همراه friendless.

ابزار راه اندازی چندی بعد از این تابستان.
چگونه بینگ اگر صفحه شما دوستانه همراه است تعیین می کند؟

(A) clickability ناوبری و دکمه ها در وب سایت خود را یکی از جنبه های است. دکمه ها را با انگشت فشار دهید آسان کنید؟ آنها در فاصله کردن کافی است؟ کاربران خواهد کلیک بر روی لینک اشتباه توسط حادثه به دلیل سایت برای کاربران تلفن همراه در ذهن طراحی شده است؟

(ب) شما به راحتی می تواند محتوای صفحه وب را بدون نیاز به زوم و یا صفحه چپ و راست حرکت خواندن? خرج کردن و بزرگنمایی سایت دسکتاپ بر روی دستگاه های تلفن همراه تلفن همراه دوستانه نیست. شما می توانید تعریف تنظیمات فونت سایز و مشاهده در HTML خود را با تنظیمات دید و غیره.

(ج) پیمایش بالا و پایین است در دستگاه های تلفن همراه به انتظار می رود اما چپ به راست پیمایش نمی باشد. شما نمی خواهید به سمتی است که شما نیاز به حرکت چپ را برای دیدن بیشتر از مطالب. نه چه انتظار کاربران را در دستگاه های تلفن همراه است و کاربر پسند نیست.

د ـ بار محتوا بر روی دستگاه های تلفن همراه است؟ فلش است نمونه ای از محتوای موبایل است که سازگار با. فلش بارگزاری شده بر روی دستگاه های تلفن همراه مانند iOS یا اندروید. اگر سایت شما نمی تواند در دستگاه های تلفن همراه ارائه, آن را بسیار محتمل است که بینگ هنوز آن به کاربران تلفن همراه نشان می دهد است.

(ه) شما CSS، جاوا اسکریپت و سایر منابع خارجی از Bingbot و یا تلفن همراه Bingbot مسدود نیست. رباتها باید خزیدن این منابع و فایل ها به بارگزاری صفحه کامل خود را به منظور تعیین اگر آن مو





:: برچسب‌ها: سئو,بهینه سازی سایت,سئو گوگل,سئو برای گوگل ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: